Legendide Elysium mängukangelaste kangelastemaailmasse sukeldumiseks otsustasin enda kuulutatud mänguhuvilise ja blogija seista mängu Legends of Elysium (LoE) eesmärgiga lahti mõtestada ja selgitada mängu keerukusi ja peensusi, keskendudes eriti mängu kangelastele. Need tegelased rikastavad mängukogemust oluliselt ja seetõttu väärib nende funktsionaalsuste ja eripärade põhjalik uurimine ja selgitamine.
LoEs eeldab mängimine personaalse kangelase loomist, mis mitte ainult ei kujuta mängijat mänguareenil, vaid määratleb ka mängija unikaalse mängustiili. See omapärane esindatus toob Elysiumi äärmiselt konkurentsivõimelise maailma hulka omaette väärtuse. Huvitaval kombel saab mängija samas kontos omada mitut kangelast, mille kõigil on 50 taseme piirang. Mida kõrgem on teie kangelase tase, seda rohkem elupunkte tal on lahinguväljal ja seda rohkem kogemusi ja rikkust kogute mängijana tõenäoliselt.
Heidame nüüd pilgu mängu algfaasidele – Mängijatele pakutakse kolme rassi valikut: inimest, orc’i ja tumedat elfi. Kõigil kolmel rassil on omad spetsiifilised passiivsed oskused, mis põhinevad peamiselt erinevat tüüpi kaartidel. Passiivsed võimed kasvavad koos kangelase tasemega.
Lühidalt, iga rassi ja selle omaduste esiletõstmiseks:
– Inimestele antakse +1/+1 boonus juhuslikult valitud põllumehe üksusele lahinguväljal iga mööduva N-th käigu korral.
– Orcidel on sarnased eelised, kuid need kehtivad juhuslikule mäeahelale.
– Tumedad elfid kasutavad sarnaselt struktureeritud eeliseid metsaüksusele.
Rassiga seotud boonus aktiveerub, kui kangelane jõuab 6. tasemele, ning see kiirendab kangelase taseme edenedes.
Kangelane saab valida ka klassi võimaluste hulgast, nagu sõdalased, vibulaskjad või maagid, andes igaüks erinevad erilised passiivsed oskused, mis pole seotud üksustega. Näiteks sõdalane alustab lahingut täiendava +5 elupunktiga, vibulaskja asetab esimesel käigul täiendava maa ja maag alustab ühe juhusliku loitsu kaardiga.
LoE põnev osa on selle integreerimine mittevahetatavate otseturustatavate esemetega (NFT-d). Näiteks saab iga kangelane, kes tõuseb 2. tasemele, emiteerida NFT-na, muutes selle ülekantavaks varaks. Kangelase taseme tõstmiseks peate osalema lahingutes, kogudes seeläbi piisavalt kogemusi.
Uued kangelased alustavad alati 1. tasemelt. Taseme tõstmiseks vajavad kangelased üha rohkem kogemusi. Siin on, kuidas arvutada järgmise taseme jaoks vajalik kogemus:
Vajalik XP = kangelase taseme mitmeplikaatori * kangelase tase + eelnev vajalik XP.
Näiteks kui teil on 3. taseme kangelane ja peate jõudma 4. tasemele, vajaksite 105 XP-d (arvutatuna kui 19 * 3 + 48).
Lahingu järel teenitud kogemus sõltub tulemusest, samuti kangelase tasemest ja klassist. Lahingu võitmisel saate baaskogemust 10 XP, mis muudetakse vastavalt lahingujärgsele elupunktidele ja korrutatakse seejärel kangelase taseme ja klassi määraga, korrutatakse uuesti XP-boostiga, kui see on asjakohane.
Näiteks kui mängija võidab lahingu 24. tasemel oleva kangelase ja 25% XP-boostiga ning võitjal on jäänud 5% elu, saab mängija 210 XP-d (arvutatuna kui 10 XP * 0.7 * 24 * 1.25). Võidukas 24. taseme kangelane ilma XP-boostita saaks 240 XP (arvutatuna kui 10 XP * 1 * 24 * 1).
Legendide Elysiumi sisemine toimimine on tõepoolest põnevate mängumehaanikate ja omaduste keeruline kudumine. Loodan, et see üksikasjalik “kangelaste” lahkamine toob esile mõningaid olulisi aspekte ja aitab teid teie Elysiumi seikluses.