Mängutööstuse tulevik: DeFi, lõbu ja mitme platvormi ökosüsteemid
Aastate jooksul on plokiahela tehnoloogia mõju jõudnud mitmesse sektorisse, sealhulgas mängutööstusse. See on suures osas tingitud detsentraliseeritud finantside (DeFi) edenemisest ja nn mittesümboliseeritud märkide (NFT-de) tulekust. Seetõttu on termin “plokiahela mängud” kogunud omajagu järgijaid. Siiski on viimasel ajal märgatud selle valdkonna kasvutempo märgatavat langust.

Michael Anderson, plokiahela mängutööstuse juhtiv tegelane ja Framework Ventures’i kaasasutaja, soovitab, et need langevad trendid on võimalik peatada ja isegi muuta märkimisväärseks kasvuks, kui mänguarendajad võtavad strateegilisemad meetmed, et täielikult ära kasutada märkide potentsiaali, vähendada kasutaja kogemuse hõõrdumist ning rakendada ristplatvormilisi ühilduvusi. Nüüd sukeldugem Andersoni nende elementide tõlgendusse ja kuidas need võivad põhjustada revolutsiooni plokiahela mängude maastikul.

Lõbu ja DeFi lisamine plokiahela mängudesse
Andersoni elavdamisstrateegia keskne teema on lõbu lisamine nendesse mängudesse. Peamine idee onSee, et kuigi rahalised eelised võivad mängijaid meelitada plokiahelal põhinevate mängude poole, ei tohiks kunagi kõrvale jätta lõbu aspekti. Idee kohaselt peaks mängus osalemisest saadav nauding olema peamine motivatsioonifaktor, mis tõukab mängija kaasatust. Siiski ei vähenda see krüpto komponendi tähtsust. Anderson väidab, et tulevased mängupealkirjad, mis suudavad säilitada märkimisväärset edu, kasutavad tõenäoliselt DeFi’d ja nutikaid tokeni mudeleid, mis koguvad väärtuslikke tulusid oma ökosüsteemidest. See strateegiline kombinatsioon loob mängukogemuse, mis on nii lõbus kui ka finantsiliselt tasuv.

Selle lähenemise suurepärane näide on mäng nimega Legends of Elysium (LoE), mis on oma unikaalsete pakkumistega eristunud oma eakaaslaste seast, tõstes Web3 mängude standardid uuele tasemele. Mäng tagab meeldiva mängukogemuse ja on asetatud rikkasse ja elavasse maailma, mida mängijad saavad vabalt uurida, võidelda ja kaubelda. Mäng ei jää alla ka tegelaste unikaalsuse osas – mängijad omavad täielikku omandiõigust, mida võimaldab NFT tehnoloogia kasutamine. Veelgi enam, mängu majandussüsteem tagab õigluse ja tasakaalustatud lähenemise, kus esemete väärtust dikteerivad mängijad ja turujõud, mitte arendajad.

Rahakoti seadistamise protsessi lihtsustamine ja mitmekülgse mänguökosüsteemi loomine
Teine silmapaistev element, mida Anderson rõhutab mängutööstuse taastamisstrateegias, on rahakoti loomise protsessi hõlbustamine. Plokiahela mängude valdkonnas on levinud väärtuslike virtuaalsete kaupade omamine. Neid turvaliselt hoida vajavad mängijad digitaalset rahakotti – protsessi, mida paljud peavad keeruliseks ja eemaletõukavaks. Anderson vihjab siiski, et mänguarendajad on lähedal mängijate jaoks sujuva registreerimisprotseduuri täiustamisele – uuendusele, mis võiks oluliselt vähendada hõõrdumist ja julgustada rohkem mängijaid plokiahela mängudele käsi laiutama.

Peale selle rõhutab Anderson vajadust mängustuudiotel luua mitmete platvormide ökosüsteeme, võimaldades erinevates mängustiilides, keerukuses ja platvormidel erinevate mängude arendamist. See strateegia esitleb mängijatele erinevaid mängukogemusi ja aitab web 3 mängustuudiotel meelitada ligi mobiilmängude peavoolumeediasse kuuluvat suurt publikut.

Sellega seoses näib, et Legends of Elysium pakub kõiki neid omadusi, võimaldades mängijatel hõlpsalt sisse logida mänge kasutades oma sotsiaalmeedia platvorme. Selle arengu peamised eelised on:

1. Ligipääsetavus: Lihtsustatud registreerimisprotsess. Kasutajad saavad registreeruda oma olemasolevate sotsiaalmeedia kontode abil, vähendades sellega kasutajate lisamise keerukust, mis omakorda võiks suurendada kasutajate kaasatust.

2. Isikupärastamine: Sotsiaalsete sisselogimiste abil pääseb mäng ligi baasilisele kasutaja informatsioonile, mida saab kasutada mängukogemuse kohandamiseks, sealhulgas mängija tegeliku nime või profiilipildi kasutamiseks mängus või mängu sisu kohandamiseks mängija huvide järgi.

3. Sotsiaalne suhtlus: Sotsiaalsed sisselogimised hõlbustavad sotsiaalseid funktsioone, võimaldades mängijatel jagada saavutusi sotsiaalmeedias, kutsuda sõpru mängima või osaleda edetabeli võistlustel, mis viib suurenenud mängijate kaasatuseni.

4. Turvalisus: Toetumine sotsiaalmeedia platvormide väljatöötatud turvameetmetele, mitte omaenda turvameetmete ehitamisele.

Suurte tehnoloogiaettevõtete panus Web3 mängude levitamisse
Web3 mängude levitamine on tehnoloogiahiiglaste, nagu Apple ja Google, piirangute leevendamise tõttu saanud olulise tõuke plokiahelal põhinevatele mängudele. See uuendus on laiendanud web3 mängude majutamise võimalusi iOS-i ja Androidi platvormidel, suurendades oluliselt nende mängude levitamispotentsiaali. Framework Ventures, selle stsenaariumi silmapaistev tegija, oli nii kaugele tagasi kui 2017. aastal plokiahela mängude jaoks eraldanud umbes 200 miljonit dollarit. See investeeringu tase näitab, mis rolli võib see organisatsioon mängida plokiahela mängutööstuse tulevikus.

Lõpetuseks, plokiahela mängude tulevik sõltub lõbusate mängukogemuste, finantsiliste stiimulite läbi DeFi ja mitmekülgsete mitme platvormi ökosüsteemide arendamise sujuvast integreerimisest. Naudingurikaste mängude loomise, rahakoti loomise protseduuri lihtsustamise ja mitme platvormi ökosüsteemide loomise abil on arendajad positsioneeritud plokiahela mängude sektorit elustama ja püüdma laiema publikusegmendi tähelepanu. Ja nüüd, tehnikahiiglaste nagu Apple ja Google paveerides teed web3 mängude integratsioonile, paistab tulevik plokiahela mängude jaoks eredam kui kunagi varem.